• info@polishbeton.com

  • تماس با ما:09133296722

  • زمان :Mon-Sat: 10.00-17.00

به سایت گروه صنعتی آرمان خوش آمدید

برای استفاده از خدمات کرگیری بتن با ما تماس بگیرید


اجرای کلیه خدمات کرگیری بتن

در تهران و سراسر ایران

 

اجرای بتن سخت

اجرای بتن سخت

پالیش بتن ارائه دهنده کفپوش بتنی ، بتن ضد سایش ، بتن سخت صنعتی ، آرملات ، کفپوش بتنی دکوراتیو و نقش دار

انجام پروژه های کف سازی پارکینگ و سوله های صنعتی ، کف سازی سوله های ورزشی و پیاده رو و کف سازی محوطه

محاسن و معایب کفپوش های بتنی: بطور نسبی ارزان قیمت بوده و اجرای آن ساده است وگرچه  کف سازی با بتن زیباترین نوع کف سازی نمی باشد ولی در صورتیکه بتن به خوبی ریخته و پخش و اجرا شود برای سالها نیازی به تعمیر و نگهداری نخواهد داشت.

کفپوش های بتنی در ساختمان های صنعتی ، تجاری و انبارها نقش مهمی ایفا میکنند.نکته های مورد توجه در کفسازی بتنی و اجرای آرملات شامل کاربرد های متفاوت کف ، بتن های مصرفی در کف و درز ها و ترک ها در کفسازی با بتن میباشد.سازندگان کف معمولا به بتن هایی با خواص نامعمول نیاز دارند.خواص سطح کف ، شامل پرداخت سطح ، همواری سطح ، مقاومت در برابر سایش و عوامل شیمیایی میباشد.

امروزه در تمام صنایع ، اجرای یک کف بسیار مقاوم در برابر سایش و آسیب دیدگی ناشی از تردد مداوم لیفتراکها ، جک پالت ها و .... از مهمترین فاکتورهای احداث کارخانجات ، انبارها ، سوله ها ، پارکینگ ها و .... می باشد زیرا پس از احداث کارخانجات و شروع به کار خط تولید و انبارش کالا ها ، هرگونه آسیب دیدگی کف و تعطیل شدن آن بخش از محل برای ترمیم کف ، عملا کل واحد تولیدی را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد به طوری که عدم توجه به این مهم هزینه های سربار زیادی را در بلند مدت خواهد داشت. بتن به عنوان یک ماده در دسترس ، ارزان و مقاوم از شناخته شده ترین مواد قابل استفاده در کف می باشد ، اما چنانچه بتن استقاده شده در کف توسط یک روش مناسب پوشیده و محافظت نگردد با گذشت زمان کوتاهی با مشکلاتی از قبیل ریز شدن ، شکستگی ، ترک خوردگی و غبار دهی مواجه خواهد شد. از این رو اجرا یک پوشش مناسب و سخت روی کف بتنی جدا توصیه می گردد

مشاهده لیست خدمات

با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا

02
شهریور1401

اجرای کفپوش بیمارستان

با توجه به اهمیت نقش کفپوش در کنترل عفونت بیمارستان ها , در این مقاله سعی شده با معرفی کفپوش...

02
شهریور1401

ساب بتن|پرداخت بتن|پرداخت...

با توجه به آسیب های به وجود آمده بر روی سطحوح بتنی کف و همچنین از بین رفتن نمای اولیه...

02
شهریور1401

کف سازی محوطه,کف سازی پار...

کفسازی محوطه و پارکینگ با بتن ضد سایش، بتن رنگی دکوراتیو، بتن سخت صنعتی،کف سازی در معماری،اجرای آرملات با چندین...

02
شهریور1401

اجرای کفپوش اپوکسی

اجرای کفپوش اپوکسی در اصفهان در انواع مختلف صنعتی و دکوراتیو ، کفپوش اپوکسی طرح دار برای ورزشگاه و بیمارستان...

اجرای آرملات

یکی از مصالح نوظهور برای پوشش کف سازه، اجرای آرملات در محوطه های مختلف با کاربری های متنوع میباشد. آرملات یا هاردملات همان بتن با ترکیبات سخت است که برای اجرای این مدل کفپوش، نیاز به تمهیدات خاص در اجرا می باشد. کاربرد آرملات در مکان های مختلف، موجب رضایت بسیاری از افراد شده و به دلیل قیمت مناسب و مواد اولیه آن که در دسترس و فراوان می باشد، نسبت به سایر کفپوش های صنعتی در سطح وسیع، با قیمت مناسب، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
اجرای آرملات می تواند بر روی کفپوش های بتنی قدیمی نیز اجرا گردد، اما روش اجرای آن اندکی متفاوت بوده و برای اجرای هر چه بهتر آن لازم است که کار، به گروه مهندسی و شرکت های کارآزموده و متعهد سپرده شود.
آرملات در واقع همان بتن سخت است که به ضخامت یک تا دو سانت در سطح نهایی کفپوش ریخته شده و از مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش برخوردار میباشد. شرط مقاومت این نوع کفپوش، اجرای آرملات بر روی بتن تازه میباشد.
پس برای استفاده از این ملات بر روی بتن قدیمی نیاز است که ابتدا بر روی لایه قبلی، حداقل هشت سانت، بتن تازه ریخته شده و سپس در زمان گیرش اولیه و نهایی بتن، اجرای آرملات بر روی آن انجام گیرد. در ضمن، بتن قدیمی، به بتنی گفته می شود، که بیش از 12 ساعت از ریختن آن در محل گذشته باشد.
 
موارد کاربرد و شیوه ی اجرای آرملات
 
موارد کاربرد هاردملات 
 
در برخی از شرکت ها برای اجرای آرملات بر روی بتن قدیمی از لایه ای از چسب مخصوص استفاده می شود، که اجرای این روش، برای ساخت یک کفپوش مقاوم در برابر سایش و فشار، از جانب کارشناسان پولیش بتن رد می گردد.
اجرای آرملات توسط شرکت پولیش بتن در رنگ های متنوع قرمز، سبز، زرد و آبی انجام می گیرد.
که از جمله پروژه هایی که توسط این شرکت، برای مکان های مختلف، در رنگ های متنوع، صورت گرفته است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سوله های صنعتی، انبارها، محوطه های مسکونی، تجاری و اداری ، همچنین کارخانجاتی که در معرض عبور و مرور ماشین های سنگین قرار دارند، کارخانجات صنایع غذایی، غسال خانه ها و غیره
در بسیاری از ورزشگاه ها، پارکینگ ها، حیاط منازل و شرکت ها و ادارات نیز این کفپوش توسط پولیش بتن اجرا می گردد که به دلیل هزینه بسیار مناسب آن، نسبت به انواع اپوکسی کف، ترجیح داده می شود.
موردی که در اجرای بتن سخت باید به آن دقت نمود، کف جایی است که قرار است با این ملات پوشیده شود. کف باید عاری از هر گونه گرد و خاک و مواد چرب نظیر روغن یا نفت باشد، چون این امر در استحکام آرملات و سطح نهایی تاثیر گذار میباشد.
مواد تشکیل دهنده آرملات، سنگدانه های معدنی، سیمان با عیار بالا و روان کننده ها می باشد که یک ترکیب قوی و مقاوم در برابر سایش و وزن بالا را تشکیل می دهد. سنگدانه های به کار رفته در این کفپوش قادر به تحمل انواع فشار وارد به آن، از جانب وسایل نقلیه سنگین وزن می باشد و سالها می توان آن را بدون خرد شدن یا آسیب در محل، مورد استفاده قرار داد.
کفپوش آرملات قابلیت تجدید و ترمیم را داشته و این کار را نیز باید، به شرکت های معتبر و با تجربه در این زمینه واگذار کرد.
 
خدمات کرگیری بتن

مزیت های اجرای بتن سخت

در کفپوش صنعتی و غیر صنعتی


1-           اولین مزیت این کفپوش، قیمت کم آن در مقابل متراژ بالای مکان هایی است که از اجرای آرملات برای پوشش کف محیط خود استفاده می کنند.
2-           تمیزی نتیجه کار به دلیل استفاده از دستگاه ساب زنی بر روی سطح بتن، از دیگر مزیت های این کفپوش است، که کف را براق نموده و قابل شستشو می نماید.
3-           در برابر سایش و فشار و خرد شدن بسیار مقاوم میباشد، در حالی که هیچ کفپوش دیگری در طول زمان این میزان مقاومت را نتیجه نمی دهد. لازم به ذکر است، مقاومت فشاری آرملات بیش از یک تن بر سانتی متر مربع می باشد.
4-           اجرای بتن سخت بر روی بتن های قدیمی امکانپذیر میباشد.
5-           در برابر اسید ها و مواد روغنی و شیمیایی بسیار مقاوم بوده و بهترین گزینه برای پوشش کف کارخانجات صنعتی می باشد.
6-              اجرای آرملات بسیار آسان و سرعتی است و در عین حال به مهارت و تخصص بالایی در ترکیب مواد و اجرای یکدست و یک سطح آن نیاز میباشد.
7-           رنگ بندی زیبای آن موجب شده به یکی از کفپوش های رایج در بسیاری از سوله های ورزشی و فرهنگی و ادارات و حتی منازل، تبدیل گردد.
8-           اجرای بتن سخت، مقاومت کفپوش را در برابر نور خورشید، ذوب و یخ زدگی و انبساط و انقباض بالا می برد.
9-           با اجرای آرملات ، می توانید کثیفی حاصل از گرد و غبار در محیط را به صفر برسانید.
10-          همچنین اجرای آرملات مقاومت کف را در برابر آتش سوزی بالا می برد.
 
برای اطلاع از قیمت تمام شده پروژه تان برای اجرای بتن سخت به عنوان کفپوش، می توانید با گروه مشاوره شرکت پولیش بتن، تماس حاصل کرده و عوامل تاثیرگذار در قیمت این کفپوش را بررسی نمایید.
کیفیت مصالحی که در کفپوش آرملات یا هارد ملات به کار میرود، مواد اولیه ای که با قیمت روز بازار در آن استفاده می شود، سابقه و مهارت و تعهد شرکت، همچنین متراژ محوطه، از جمله مواردی است که در قیمت بتن کف، تاثیر گذار می باشد.
Client 1
Client 2
Client 3

09133296722

در سایر مقالات به طور مفصل توضیح داده ایم. متقاضیان گرامی،جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با این شماره موبایل تماس بگیرند

آدرس

  • همراه:09133296722

  • تلفن:03136411694

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

مارا در اینستاگرام دنبال کنید :

v

قیمت مناسب ، کیفیت عالی و مرکز تخصصی مشاوره،تهیه جنس،نظارت واجرای آرملات و سیستم های کف پوش سخت صنعتی درایران

اجرای بتن سخت صنعتی و رنگی اجرای کفپوش اپوکسی انواع کفپوش اپوکسی | مزایای کفپوش اپوکسی رنگ کفپوش پیـاده‌ رو سنگ نمای سیمانی کفپوش بیمارستانی ، اجرای کفپوش بیمارستان کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان در صنایع دارویی مجری کفپوش بتنی ضد سایش در سراسر ایران نانو کفپوش ها و ویژگی آنها اجرای کفپوش بتنی رنگی الکتریسیته ساکن در اتاق عمل و نوع کفپوش بهترین کفپوش برای پیاده رو و محوطه سازی ساب بتن|پرداخت بتن|پرداخت سطوح بتنی مشخصات فنی کفپوش های بتنی کفسازی بتنی